Uw keuken apparatuur specialist | 06 8307 03 90 | info@blenq.nl

Bestel Procedure

Hieronder vindt u een korte uitleg over de 3 betaalmethodes die wij aanbieden (direct betalen, vooruitbetaling per bank en PIN).

Uitleg voor een bestelling plaatsen met direct betalen
  1. U plaatst een bestelling en kiest voor een van de directe betaalmethodes (iDeal).
  2. U wordt aan het einde van het bestel proces automatisch doorgestuurd naar het betaal proces.
  3. Na afronding van de bestelprocedure ontvangt u een orderbevestiging van uw bestelling per e-mail.
  4. Selecteer uw bank of creditcard maatschappij en vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat.
  5. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling.
  6. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en BlenQ wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald.
  7. Vervolgens neemt BlenQ uw besteling in behandeling en worden de producten zo spoedig mogelijk naar u verstuurd.
  8. De status van uw bestelling en bijbehorende informatie kunt u ten alle tijden volgen.
Uitleg voor een bestelling plaatsen en betalen via vooruitbetaling per bank
  1. U plaatst een bestelling en kiest voor de betaalmethode "vooruitbetalen".
  2. U wordt aan het einde van het bestel proces automatisch doorgestuurd naar het betaal proces.
  3. Na afronding van de bestelprocedure ontvangt u een orderbevestiging van uw bestelling per e-mail.
  4. Bij het betaal proces ontvangt u de gegevens om de bestelling te betalen. U kunt hier ook aangeven dat u deze gegevens graag als kopie in uw e-mail box ontvangt.
  5. Nadat wij uw betaling hebben ontvangen, neemt BlenQ uw bestelling in behandeling en worden de producten zo spoedig mogelijk naar u verstuurd.
  6. De status van uw bestelling en bijbehorende informatie kunt u ten alle tijden volgen.
Uitleg voor een bestelling plaatsen en betalen via PIN
  1. U plaatst een bestelling en kiest voor de betaalmethode "PIN aan de deur".
  2. Na afronding van de bestelprocedure ontvangt u een orderbevestiging van uw bestelling per e-mail.
  3. Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, neemt BlenQ uw bestelling in behandeling en worden de producten zo spoedig mogelijk naar u verstuurd.
  4. De status van uw bestelling en bijbehorende informatie kunt u ten alle tijden volgen.
  5. Wanneer uw bestelling wordt afgeleverd betaald u de factuur aan de chauffeur via ons draadloze PIN apparaat.